UNIDOS EN DEFENSA DE LA CULTURA Y DEL ARTE





Defender la cultura y el arte, promover y fomentar la recuperación de nuestra herencia cultural, nos ayuda a crecer como personas.


13 de mayo de 2010

“Dissenyadors per a un mite. Homenatge a Toulouse-Lautrec”

Taller-conferència vinculat amb l’exposició temporal “Dissenyadors per a un mite. Homenatge a Toulouse-Lautrec”, a càrrec de Francisco Valderrama, director de l’Escola de Belles Arts i director artístic del “Proyecto Fresco”. L’escola de Belles Arts Francisco Valderrama està al servei de l’art des de l’any 1981 i està reconeguda com una de les millors de Catalunya quant a pedagogia artística.
 
L’èxit evident de l’escola es fonamenta en l’única i particular manera de compartir les classes: amb unes directrius totalment acadèmiques i tècniques, l’escola s’adapta a les necessitats i tendències de cada alumne, obrint alhora la porta al realisme més pur i també a les últimes tendències més avantguardistes, aconseguint d’aquesta manera uns resultats òptims en tots el nivells.
A través d’un ensenyament totalment individualitzat, la seva particular fórmula és tan senzilla com basar la teoria en la pràctica, i la divulgació de l’art a través d’altres activitats complementàries, com per exemple l’assistència a conferències, les sortides comentades a museus i l’assessorament artístic, entre d’altres.

Francisco Valderrama assisteix de forma regular a fires i exposicions d’art: Arco, Fira d’Art Contemporani, Arte Sevilla, Artexpo, etc., mantenint un vincle estret amb galeries d’àmbit estatal.

Francisco Valderrama farà una lliçó magistral sobre “El llenguatge simbòlic dels cartells”, comentarà els trets més característics dels cartells de l’exposició temporal, el seu simbolisme, els colors que hi predominen, els símbols que s’hi repeteixen; en definitiva, farà una aproximació a la comunicació visual i alhora al món artístic de Toulouse-Lautrec.

L’activitat és gratuïta per a tothom.
Fuente: http://agenda.tinet.cat/portal/sheet-show.do?id=48180&ch=16

No hay comentarios: